שירות לקוחות

adanim (76)

יועצי השירות באדנים, מרכז שירות פורד ומאזדה בפתח תקוה, מחויבים להעניק ללקוחות שירות אישי, מקצועי ומקיף.

כל לקוח המגיע למרכז השירות מלווה באופן אישי מרגע כניסתו של הרכב למוסך ועד לרגע יציאתו.

תוכנית “קסם השירות” של “דלק מוטורס”, המופעלת במרכז השירות אדנים, מציבה את הלקוח במרכז כאשר כל הגורמים המקצועיים מעניקים לו את השירות האיכותי, המהיר והיעיל ביותר.

נציגי מרכז השירות אדנים מתאמים מראש עם הלקוח מועד לטיפול/בדיקה לרכב. לפני הגעתו של הלקוח למרכז השירות, הוא מקבל תזכורת על המועד שנקבע. כאשר הלקוח מגיע למרכז השירות עם רכבו, הבדיקה מתבצעת בנוכחותו, כך שהוא זוכה לשקיפות מלאה ומקבל את כל המידע המפורט לאורך כל שלבי התהליך.

נציג השירות מעביר לידיו של הלקוח טופס ובו פירוט של תוצאות בדיקת הרכב, באופן הזה:
ירוק-מערכות הרכב תקינות
צהוב-לביצוע אך לא דחוף
אדום-לביצוע ללא דיחוי

במקביל, מקבל הלקוח הצעת מחיר מלאה ומפורטת.

בשלב הבא, הלקוח יכול להמתין בחדר ההמתנה של מרכז השירות עד תום הטיפול ברכבו, וליהנות מקפה, אינטרנט, טלוויזיה ועוד. אפשרות נוספת העומדת לרשות הלקוח היא לחזור לשגרת עיסוקיו ולקבל שירות הסעה חינם.

לאחר שהסתיים הטיפול ברכב, מקבל הלקוח דיווח אודות הטיפול שהתבצע. כעבור מספר ימים, נציג שירות של אדנים יוצר קשר עם הלקוח ומוודא את תקינות הרכב ושביעות רצונו.

“המסייעת”– לקוחות מרכז אדנים גם זוכים לשירות ללא תשלום 24 שעות ביממה במקרה של תאונה.